Thursday, July 30, 2009

Permatahati giveaway

Ini adalah beg yang Cik As beri untuk permatahati giveawaynya. Semua peserta yang ingin mengambil bahagian mesti mempunyai blog sebab nak buat entry kat blog masing-masing.
Totebag yang dijual disini macam-macam design ada.. kalau ada warna yang pekenan boleh order je... waaa bestnya
Lawatlah blog ni http://www.toteboutique.blogspot.com/. nak link direct tak reti lagi. Tarikh tutup 3 August 2009.

Tentang beg ni pula... nak cakap apa ya sebab saya suka semuanya- warnanya memang warna kesukaan saya , kain kotak-kotak tu pun kegilaan saya juga dan bunga rose tu memang bunga kegemaran saya .. sebab saya suka corak country. Memang sweet. Sebab tu saya try nasib untuk menyertai giveaway ni.
Harga beg Cik As jual juga berpatutan.. memang mampu beli..ha tapi kalau boleh yang ni nak free..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to qaseh creation
Designed by UMIESUEstudio 2015