Friday, February 5, 2010

Rose cantik ...

Assalammualaikum semua dan salam hari Jumaat,
sebenarnya dah dua hari demam..ingatkan hari ni hari Khamis
teruk betul..


Hari ni shima nak share hasil gi melawat kakak shima di Perak. bukan hunting pun dah tersedia ada... apa lagi kalau tak di ML... dah hampir setahun tak gi rumah kakak shima ni, bukan apa sebab mak duduk dengan shima, so kakak yang selalu datang rumah shima. jadi masa ni shima ambil kesempatan melawat ML.
Untuk bunga two tone roses ni shima baru kenal masa geder-geder di Ampcorp Mall, hari tu nannie ada beli set cawan, shima panggil bunga ni rose cantik ..sebab tak tau nama lagi, dan buat pertama kali baru tahu sepasang cawan dan piring harga RM15.00... ingatkan semua harga sebanyak tu (masa tu ada 4set).
emmmm
Tak ada rezeki jumpa Ezany, kakak2 shima sempat jumpa Ezany..
k shima with my bodyguard ..he he he (takut saya hilang tak tau jalan pulang) dah pecut round ML... bukan apa sebab kakak sepupu dah pesan cepat-cepat-cepat balik.. dia orang dah lepak kat kedai lily
(hasil makluman ezany)
.... letih betul
lagi satu bila dah ada bodyguard, segan pulak nak shopping harga lebih sikit.. takut member terkejut.
kalau online tu semua tak tahu..
he he he
layan jelah..
kalau ada sesiapa terjumpa set cawan bagi tau yeeaaa...
thank you... salam sayang

4 comments:

  1. salam kak shima..
    hehehe..betul tu akak..kalau ada bodyguard cam slow jer kan..dah nampak yang berkenan di hati pun buat2 tak nampak..sebab tau mesti dia terkejut harga berbanding kat apekss..
    btw..cantik bunga nie akak..selalunya kak aj ke tasha ke panggey 2 tone roses..cawan dulu cikmat ada jual..cuba akak tanya dia tgk.. ;)

    ReplyDelete
  2. salam kak shima...hehehhe bunga tu...
    saya ada jumpe kat kedai antik ada jual sepasang 15 gak...tapi tak tau la ada lagi ke tak... hehehee apepun dapat jumpa mak dan kakak kak shima pun jadilah...memang saya tak sangka orang yang saya sembang tu mak dan kakak kak shima..hehehhe

    ReplyDelete
  3. m'salam yatt,
    ye ke,, tq nanti kshima tanya cik mat...
    ha ha.. rasa semuanya samakan... takut cikit dgn body guard ... he he he

    ReplyDelete
  4. m'salam ezany,
    ye ke ada kedai antik..round juga ipoh jumpa kedai pinggan tapi harga wooow macm kat tenet je...malas nak layan... he he dia orang yang malas layan k shima yang terkejut dgn hg yg dia orang offer tu... mak k shima tak datang lah ezany, yg berumur sikit tu kakak sepupu k shima... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to qaseh creation
Designed by UMIESUEstudio 2015