Monday, September 16, 2013

Rak buku ...

 Assalammualaikum,
selamat hari Malaysia
hari ni shima mengemas rak2 buku, shima, tapi rak di atas baru dibeli semalam, info shima dapat dari rakan fb, gi kenduri kahwin saudara somi, terus singgah ke KK, dah lama cari, tapi rasanya patter dulu lagi cantik, tapi dah habis,
 rak ni taklah besar sangat, muat2 beberapa buah buku je,,,, ada saya kesah,,, ngeeeeeeeee (orang tua degil camtulah) yang penting naaaaaaaaaaak juga

pindah sana sini
sekarang kat luar pulak sempit.... amik koooooooooo, kemas sana, sini sepah, macamtulah kerja shima.
so tak pernahlah kemas.
  Hari2 kena kemas , tapi tak kemas2, kalau ada orang gaji dah cabut lari kot

Salam sayang

8 comments:

  1. ish..ish..ish.. apa pulak tak kemas kak.. dah kemas sangat dah tu.. hehe.. kecik ke besar ke yang penting kita dapat bawak balik umah kan kak.. hahaha...
    rak buku yang 2 warna putih tu pun cun.. ikea ke kak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2 zila, janji dapatkan, aa rak dari ikea

      Delete
  2. Sukalah rak putih tuh.... dari ikea kah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul mila, kak shima pun suka,,, banyak boleh isi, ya dari ikea beli tahun lepas

      Delete
  3. Kak Shima, buku kat rak buku comel paling atas tu macam best la, kak. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. best juga yati, beli kat Book excess.. kat pj... sekali turun borong, sebab susah juga nak jumpa buku harga ok kan

      Delete
  4. Replies
    1. cik hani, from ikea with love tu... he he

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to qaseh creation
Designed by UMIESUEstudio 2015