Tuesday, December 5, 2017

Red and white transferware




Assalammualaikum dan selamat pagi


Antara yang suka dan tidak suka ialah suka bila shima tengok barang yang shima suka dipamerkan sebab rumah kita kan, tapi tak suka bila mengelap atau membuang habuk, yang ni kalau nak buang habuk memang kena cuci semua, lap2 tak jalan sebab habuk kat sini macam salji turun, rumah betul2 tepi jalan raya, tapi dah hobi kan nak buat macam mana.

Salam sayang
Shahima💟

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to qaseh creation
Designed by UMIESUEstudio 2015