Saturday, August 15, 2009

4 seasons - Part I

Winter


Autumn


Spring

Summer
Gambar ni sebenarnya pemandangan dari dalam rumah menghadap tingkap ke luar rumah. Menggemari dan mengkagumi keindahan empat musim ciptaan Allah, memang tak mampu untuk diucapkan.. nak jengok kat negara sana pun tak mampu juga.. sempat melawat di Bukit Cerakah je.. masa tu ada pameran rumah 4 musim. .. untuk menghilangkan rindu, hanya mampu buat cross stitch je... suka sangat dengan keindahan musim bunga dan musim gugur.. walaubagaimanapun hujan batu di negeri orang, hujan emas di negeri sendirikan .. Alhamdullillah kita berada di Malaysia.. negara yang indah dengan flora dan faunanya yang sentiasa ada tak kira musim.. Jom share gambar ni..

8 comments:

  1. Empat-empat cantik! Suka tengok. :)

    ReplyDelete
  2. hehehehe..jelesss tahap naga dah nieee...sal ada chart nie..tapi tak buat satu punnnn...isk..isk.isk..memang cantik semuanya..

    ReplyDelete
  3. Shima, KDee salute kat Shima... rajin sungguh adik KDee ni!

    ReplyDelete
  4. yati,
    thanks yati, shima pun suka design ni

    ReplyDelete
  5. sal,
    ha ha ha, tergelak besar pulak, tak pe sal, jeles tahap naga.. sembur api je, jangan jeles tahap buaya cukup nanti kena ngap, .. so bila nak start? he he :)

    ReplyDelete
  6. k dee,
    sebenarnya semuanya motivasi dari kwan-kawan juga.. rindu sangat dengan mereka..

    ReplyDelete
  7. Kak..cantiknyer 4 seasons ni. mmg satu set ke atau akak pilih satu2? Kena carik kat kedai nih.. Perasaan jeles sedang menular.. hehe.. Pening.. tamak btol saya ni.. skrg sibuk nak jahit manik baju raya plak. entah sempat entah tidak. hehe.... semua nak buat... hehe

    ReplyDelete
  8. zila, buku tu satu set.. memang ada 4 gambar. rasanya ada lagi kat kedai x-stitch, kalau tak de bg tau k shima boleh tlg.. fotostate kan..tak pe yg penting mesti simpan stok pattern.. bila ada masa boleh buat..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to qaseh creation
Designed by UMIESUEstudio 2015