Thursday, November 25, 2010

Berkemas lagi

Assalamualaikum dan selamat petang rakan2 yang masih sudi singgah di sini

Berkemas sambil mendengar lagu-lagu dari rumah rakan2 bloggers.
Jarang dengar lagu sebab kalau dengar macam pening kepala, dalam kereta pun radio ditutup sebab nak cakap, rasa menganggu je. Radio kat dalam bilik ni ada tapi dah bertahun tak pernah buka...sebab selalu buka tv je

tapi bila dah dengar tadi, lagu lama... bestla pulak , sampai tak dengar hujan dah turun, huhu, alhamdullillah jiran dah tolak kain ke tepi (jangan dengar shima m enyanyi cukuplah).
teruknya.. tu lah malas nak dengar lagu2 ni, melayan jiwa

4 comments:

  1. Shima.... memang cute.... KD suka!

    ReplyDelete
  2. Salam SHima,

    cuti-cuti sekolah ni kemas rumah ya? marilah ke rumah akak pulak tolong kemas! hehehee...

    masih banyak pinggan mangkuk lama berterabur dalam kotak ni...

    Kak Azzah8

    ReplyDelete
  3. salam k azzah8,

    he he boleh saja, kak, lepas tu angkut cikit bawa balik... sunyi je kak..blogwalking je ya.. ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to qaseh creation
Designed by UMIESUEstudio 2015