Monday, April 23, 2012

My niece wedding


Decorative painting yang dah lama ditinggalkan.
atas permintaan dan sukarelawati, shima dah mula melukis semula.
baru sempat buat dalam 10 baldi kecil je,
kalau ikutkan ada 2000 unit...huhu
rasanya tak mampu,
tengoklah duku

 
 baldi putih
 shima guna pen faber castell multimark 1525 permanent (S)
boleh tulis atas metal.
terima kasih kepada Puan Zaitun Ramli dari Olive Blue
 shima tanya dengan beliau


 yang ni pula baldi warna biru... lembut aje.

jom melukis


12 comments:

  1. pandainya melukis... sangat berbakat lah kak shima ni... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yoon, tq, kena belajar juga,,, kalau tak keluar asap je...

      Delete
  2. wow....cantiknyer....
    berbaloi buat sendiri...

    teruskan usaha....

    ReplyDelete
  3. salam shima..adoiii 2ribu bijik??? hahaha mau juling mate..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mualaikumsalam aida
      he he rasanya 100 biji je lukis ... lain tulis nama aje... huhu kalau ada assistant ok juga... ngeeee

      Delete
  4. Bunga2 ni buat 100 je maksu.. Huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. baik boooooooooooos, gempak je tu..ngeh3

      Delete
  5. Bunga2 ni buat 100 je maksu.. Huhuhu

    ReplyDelete
  6. Bunga2 ni buat 100 je maksu.. Huhuhu

    ReplyDelete
  7. 100? pergh!! tabik spring...!
    selamat melukis kak.. nak hantar anak saya berguru bleh? ngeee... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. he he, kak shima tak pandai lagi zila, kadang2 jadi, kadang2 macam tak jadi..huhu

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to qaseh creation
Designed by UMIESUEstudio 2015