Monday, December 30, 2013

Organizing journey after 1 week ++


  Assalammualaikum
shima pernah tengok rancangan minah salleh dalam tv satu ketika dulu, 2 orang granny yang datang mengemas rumah peserta yang bertuah dan selepas seminggu mereka datang balik, buat spot check. 
apakah hasilnya,
 Shima pun cuba audit diri shima sendiri,
macam mana ya
perjalanan diteruskan selepas seminggu lebih, bahagian meja bedak shima masih sama, sebab memang jarang guna, cuma divider plastik tu memang banyak membantu shima menyimpan dan mengasingkan semula terutama brooch dan getah rambut. sebelum ni bersepah je kat atas tu.

ok, tengok bahagian tengah ni pula, selepas seminggu masih hampir sama, cuma oklah sikit kan, semasa mengemas, shima cuma bahagikan kepada beberapa bahagian, kertas, benang kait dan lain2.  Lepas tu shima asingkan lagi kepada bahagian2 sepatutnya.

cuma boleh tunjuk bahagian ni jelah ya, bahagian lain,,
ngeeeeeeeee

Happy organizing


8 comments:

  1. Replies
    1. he he, sue takut wah hasil.... balik asal je... insha allah berkat sokongan group ;)

      Delete
  2. sangat sabar shima mengemas benda2 kecik tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ann, memang mencabar, kadang2 bila kemas tu rasa nak buat je,,,, tapi sayang sebab semua berbeli...huhu

      Delete
  3. kemas benda-benda kecik memang nampak hasilnya kalau di susun elok kan.. tunggu next entry pulak tengok hasilnya ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. insha allah hani, tapi memang kena masuk dalam bekas atau kotak..

      Delete
  4. Replies
    1. gempak je lebih fizah... ngeeeeeeeee

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to qaseh creation
Designed by UMIESUEstudio 2015