Wednesday, January 15, 2014

Susun Atur senduk dalam laci


 Assalammualaikum
dah lama shima cari idea ni, shima jumpa di sini
 proses membuat
 alas kan drawer bagi cantik sikit
 sebelum
selepas
masuklah senduk yang selalu guna, laci ni pun dah berusia 14 tahun.
Selamat mengemas

Salam sayang

8 comments:

  1. Kak Shima!!!! cantik... kemasss.. suka alas pink tu... :D
    kena cari balik mana la glue gun saya tersorok.. miahaha... bilik jahit sepah sangat kak!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha, zila, glue gun kak shima pun adabilik , hilang je beli....
      bilik jahit tu tak dapatlah den nak nolong lai

      Delete
  2. salam kak shima,,,, bagus idea akk,,memang kemas,,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. msalam aina, kak shima pun dapat idea kat geng kat sini juga... ;)

      Delete
  3. jelessssssssssssssss..sangat kemas akak buat

    ReplyDelete
    Replies
    1. He2 sue 2-3 kali juga potong memotong size tu tak boleh masuk dlm drawer

      Delete
  4. Replies
    1. tq fizah, idea daripada awak ni :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to qaseh creation
Designed by UMIESUEstudio 2015