untuk berkongsi minat, hobi, decor dan craft ... serta pengalaman yang sedikit...kepada yang memahami...terima kasih atas kunjungan sahabat2 dan silalah datang lagi

Followers

Friday, January 31, 2014

Susunatur laci lagi


Assalammualaikum

kali ni edisi malas nak memotong, ada satu lagi laci kat dapur shima, tempat letak senduk. shima hanya guna, divider yang dah sedia ada, shima beli di cosway, barang kat laci ni jarang2 guna, cuma selalu guna senduk nasi dan tapis air teh tu je.
 
 sebelum

macam sama je kan, cuma lebih kemas sikit jelah.  he he, letih juga masa buat laci pertama, so laci kedua ni senang sikit, divider dah ada tinggal potong je. shima buat pada hari yang berlainan, masih dalam mood mengemas lagi ke, shima ni dah kuranglah sikit.... ngeeeeeeeeeee

Salam sayang
 

4 comments:

  1. Replies
    1. aa fizah, walaupun tak kemas sangat kak shima susun, tapi senang cari bila dah dibahagikan tempat2 senduk tu,,, ngeeeeeeeee ;)

      Delete
  2. mmg kemas.. bila la nak mengemas ni kak... mood saya memang suam2 kuku sekarang ni... hukhuk..
    saya ada gak guna divider daiso ni.. untuk almari stokin.. dia lembik..so kalau ruang tak cukup boleh bengkok2kan nak bagi muat stokin2 tu..hahaha... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zila,,, lembik tak apa, kak shima yang buat sendiri tu... dah rebeh sebelah... huwaaaaaaaaaa... malasnya nak jadi pomen repair balik.... nak tahan lama, tempah kayu je... huhu, tapi kat sini tak ada orang yang tahu buat

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...